czwartek, 5 czerwca 2014

ROZDZIAL 1
          Stoje przy nim, patrzymy sobie w oczy, zblizamy sie do siebie i...
- Wstawaj Kiara! - Zawsze w tym samym momencie musi mnie obudzic! Moja mama ma niezwykle poczycie czasu. - Czas do szkoly!
- Juz... juz wstaje. - Musialam to zrobic, bo by sie nie odczepila. Wyszlam bez sniadania. Kroczylam powoli w strone szkoly. Jedynymi osobami, ktorym ufam to: moj brat Denis, jego kumpel Chak i moja BFF Laura. Czekali oni na mnie pod szkola, do ktorej chodze z przymusu. Kiedys uwielbialam tu przebywac, ale zmienilo sie to, gdy moj ojciec tajemniczo wyparowal. Nikt nie wie, gdzie sie podzial. Zapadl sie pod ziemie, no poprostu diabel ogonem nakryl! Dobra, nie ma co sie uzalac nad czyms malo istotnym. Zaczelam tak z buta i sie nie opisalam. No to tak: Na imie mam Kiara, posiadam 15 wiosen. Jestem MEGA niesmiala i rzadko zglaszam sie do odpowiedzi, a gdy musze isc do tablicy, to trzese sie jak garaleta! Tak wiem, moje cechy sa okropne, ale coz taka jestem i trudno. Ten dzien rozpoczela informatyka, wiec jakos specjalnie aktywna byc nie musialam. Lecz niestety pozniej byl W-F z nim...







Na dzis tyle. Jak wam sie podoba rozdzialik? Nie posiadam jakiegos wielkiego talentu, ale cos napisac potrafie. (Dawaj An, hejtuj dzikusie :3 i tak cie kofam )

3 komentarze:

  1. Ahahaha xd Sama chciałaś ;) No więc...
    Hejt número uno: Moje biedne poczucie estetyki krwawi niemiłosiernie, gdy to widzę! Możesz proszę używać kompa do KOREKTOWANIA rozdziałów na blogu? ^-^ Byłabym wdzięczna :D
    Hejt número dos: Te imiona poprawnie się pisze: Chiara, Dennis i Chack lamusie! ;p
    Hejt número tres: Piszę się PRZEŻYŁAM 15 wiosen, jeśli już ;)
    Hejt número cuatro: Jeden akapit mojego opowiadania jest dłuższy, niż to na górze xD

    Ode mnie to chyba tyle :)

    Haha, napisałam najdłuższego koma na tym blogu! to było duuuuże wyzwanie ;*

    Kocham ♥
    An ;*
    Ps. Sama chciałaś, żebym ci hejciła rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie moge korzystac z bloggera na kompie, bo mi sie zacina
      2. Kiara jest poprawnie, bo osoba o takim imieniu goscila mnie w Belgii, a reszte poprawie :)
      3. napisalam jak chcialam
      4. na kartce zajelo mi to ze 2 strony...

      Usuń
    2. Haha, nie sraj już tak ;) Chciałaś przecież,żebym cię hejciła ♥

      Usuń